Thema Bolsward!


Thema Bolsward!

Voor een restaurant in deze tijd is het een absolute must om een duidelijke identiteit en doelgroep te hebben. Uniek moet je zijn, anders kon het nog wel eens moeilijk gaan worden. Het is nu dan ook tijd om ons concept verder te perfectioneren. Doelgroep, thema, prijsstelling, inrichting, etc. De doelgroep waren we al snel uit. Het moet een restaurant worden waar Bolswarders graag komen. Dat was in onze gedachten al jarenlang de opzet. En als de Bolswarders tevreden zijn, dan zijn de mensen uit de regio en de toeristen dat zeker ook. Daarmee was het thema ook niet moeilijk om uit te werken… Thema Bolsward! Harré op de gevel en op de ramen, mooie foto’s van oud Bolsward aan de muur, lekkere biertjes van Us Heit, bedrijfskleding van Max, koffie van Brandsma, enzovoort.

De Friese Bierbrouwerij

Ondertussen is  het logo ontworpen, klaar om op de gevel en de ramen te pronken. Ook heeft het gesprek met Aart van de Linde van Bierbrouwerij Us Heit al plaatsgevonden. De Dubbel Tarwe, de Nuchtere Heit samen met de Twels Pilsener en de heerlijke bokbiertjes in de koeling. De Friese Bierbrouwer levert ons er ook nog een pakket originele glazen bij. Wat kan er nu nog misgaan 🙂 Uiteraard zal voor de liefhebber de Frysk Hynder single malt whiskey ook niet ontbreken.  Aart heeft ons tevens een prachtig gietijzeren uithangbord voor aan de gevel toegezegd, geheel in de stijl van de historische omgeving. Op en top thema Bolsward dus.. Helemaal zoals we het al jaren in gedachten hadden. Prachtig dat dat hier zo kan.

Us Heit Bierbrouwerij in Bolsward

Meer Bolsward

We proberen dus om zoveel mogelijk investeringen in Bolsward te doen. Toch zou Bolsward als bijnaam Utopia krijgen als we denken dat we hier alles voor Harré zouden inkopen. Maar we doen ons best. Zo is Max Mode momenteel op zoek om aan onze wensen van de bedrijfskleding te voldoen. De vloeren voor zowel Beneden als Boven hebben we al besteld bij Dirk Woonhuys. En ook hebben we een afspraak ingepland met Brandsma voor de koffie e.d. Tevens staat er ook een verkennend gesprek in onze agenda’s met Nynke Lootsma Grafisch Design voor het uitbesteden van al onze reclame-uitingen voor zowel Harré tapas, als voor ons andere bedrijf Genista Communicatie.  We zijn aardig op weg dus om ons thema zo goed mogelijk kracht bij te zetten. We hebben er zin in! En aan de reacties in de stad en op de social media te horen zijn we zeker niet de enige voor wie 20 september niet snel genoeg kan komen.

Harré!